[Czuwaj] Podatek czy "haracz" + dotacja z AA

Pią, 13 Maj 2005, 10:48:28 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, May 13, 2005 9:58 AM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Podatek czy "haracz" + dotacja z AA

> Moze by jakis okolnik wyslac do wszystkich urzedow miast i gmin, aby nie
wazyly sie dawac jakichkolwiek dotacji harcerzom bez umowy miedzy hufcem i
miastem ? I zeby cofnely te juz przyznane bez stosownej umowy ?
> Nie rozumiem, w jaki sposob postulowana przez Druha koniecznosc spisywania
umowy miala by pomoc w organizowaniu Akcji Letniej ?

> U nas Komisja Alkoholowa oglasza konkurs na zagospodarowanie czasu wolnego
w okresie wakacji, przedstawiam program i preliminarz obozu i dostaje
gotowke do reki. Moze u was tez sa te dotacje, tylko o nich nie wiecie ?
Termin skladania do 30 maja !
> AR

Problem w tym że jako drużynowy
nie jesteś "automatycznie" upoważniony