Re: [Czuwaj] sprawozdania członków RN i ... ..delegatów

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pią, 13 Maj 2005, 14:48:46 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, May 13, 2005 2:37 PM
Subject: Re: [Czuwaj] sprawozdania członków RN i ... ..delegatów

Z przyjemnością bym to uczynił.
Ale niestety w przypadku większości zbiórek wyborczych nawet osoby mające
czynne prawo wyborcze dowiadują się w ostatniej chwili o tym kto kandyduje.
Co dopiero instruktorzy z innych chorągwi. Zatem nie ma szans, żebym się
dowiedział :(

Krzysiek

ps. do instruktorów z mojego okręgu wyborczego: będę kandydował :)

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c