Re: [Czuwaj] wybory delegatów

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pią, 13 Maj 2005, 17:42:27 CEST

----- Original Message -----
From: <seascout w go2.pl>
To: " Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy. " <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, May 13, 2005 2:07 PM
Subject: Re: [Czuwaj] wybory delegatów

> rozpowszechniania,
> najlepszych.
> ściągawki etc.
> zapewniony czas
> poglądów.
> mądrości
> regionach
> skupionych na
> są.
>

> Marzy mi się, zeby przed Zjazdem (powiedzmy miesiąc), na specjalnej
> stronie www, były nazwiska kandydatów do RN, z charakterystyką, z
> mozliwością zadania pytania, z przebiegiem służby i doświadczeniem
> [...]

Qrcze!!
Ograniczenie czynnego prawa wyborczego (czemu nota bene jestem przeciw) to
marzenia. Wyrzucenie ze Statutu tego dziwnego zdania o "uniwersalnych
wartościach chrześcijańskich", które nic tak naprawdę nie znaczy, to
marzenia.
Ale to o czym piszesz dałoby się zrobić... Już za 4,5 roku.
Wystarczy malutka uchwała Zjazdu.
To da się zrobić.

Krzysiek

Znajdz swoja milosc na wiosne... >>> http://link.interia.pl/f187a