[Czuwaj] Po zbiórce wyborczej...

Sob, 14 Maj 2005, 19:59:53 CEST

Dnia sobota, 14 maja 2005 17:35, togro w togro.pl napisał:

> A moze nalezy jednak przyjac do wiadomosci, ze byli lepi od Ciebie
> kandydaci? Ze Twoja prezentacja byla przeciagnieta i rozmydlona do granic
> mozliwosci. Ze nie powiedziales zadnego konkretu? Moze zastanów sie nad tym
> jakie bledy popelniles. Wybory byly tajne i kazdy glosowal tak jak chcial,
> nikt nikomu w karty do glosowania nie zagladal...

> Zadem uklad by nie pomógl, gdybys porwal wszystkich swoimi pomyslami i
> sposobem ich prezentacji.

To bardzo ciekawe stwierdzenie :> Wynika z niego moim zdaniem, że co by się
nie działo, to w wyłanianiu koandydatów przez głosowanie wygrywają Ci, którzy
są w stanie dobrze zaprezentować dobre pomysły.

Osobiście śmiem w to wątpić. Wydaje mi się, że jest jeszcze wiele innych
czynników. W szczególności kontrwystąpienia (w tym przypadku wystąpienie
Komendanta Chorągwi jak sądzę i być może inne, o których nie pisano). Czasem
wystarczy plotka, że tenże kandydat ze wspaniałymi pomysłami i sposobem ich
prezentacji jest gejem, albo ma trzy sutki itp.

To tak abstrachując zupełnie od konkretnych kandydatur i konkretnych wyborów.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)