Re: [Czuwaj] Po zbiórce wyborczej...

Sławek P. aporia w o2.pl
Sob, 14 Maj 2005, 23:10:04 CEST

no to może krótko o zbiórce rejonu VI stołecznej, czyli hufców: Ochota,
Centrum, Piaseczno, Ursus, Konstancin, G. Kalwaria (jak coś pokręciłem -
poprawiajcie, ja się z góry kajam, bośmy się tam pierwszy raz widzieli -- to
by ci był dopiero wątek do rozmowy o demokracji!)
kandydatów było czterech na trzy miejsca, delegatami zostali:
Paweł Chempiński
Sławek Postek
Tomek Werner (40 głosów na 50!! brawo!!)

tyle...

jeśli idzie z zbiórkę rejonu V - czyli 'triumf układu':
cóż, trzech kandydatów z jednego hufca... dobry Boże, jaki to przykładnie
zgodny hufiec musi być.. może na drugi raz Wołomin dogada się jakoś WEWNĄTRZ
hufca.
(tym czwartym kandydatem w naszym rejonie był Maciek Głowicki z Centrum,
aleśmy po sobie jednak nie jeździli...)

i jeszcze taki cytat pochodzący od Rafała Bednarczyka -->
No, Rafał mnie zna - ale znów z działalności na polu choragwi tylko, to
jestem pewnie połową skarbu:D
Tak, tak, wiem, nie tak miał ten cytat wyglądać i pewnie myśl też była
inna - ale jak fajnie wyszło.

sławek p.