[Czuwaj] Kandydaci do władz naczelnych - zgłaszajcie się!!!

GC g.c w onet.pl
Pon, 16 Maj 2005, 12:39:33 CEST

Andrzej Grabowski napisał:
| Mam nadzieje ze kandydat na Naczelnika - a wlasciwie kontrkandydat
pojawi
| sie naj nawczesniej bo tez bym chcial wiedziec na czym stoje...

Andrzeju! Nadzieja się już spełniła... :-)

Otóż w "Czuwaj" (taki miesięcznik dla instruktorów ZHP) postanowiłem jak
najbardziej przybliżać sylwetki kandydatów do władz naczelnych oraz ich
pomysły. Będzie to wyglądało tak:

1) W numerze czerwcowym zamieszczam rozmowę z pierwszym oficjalnym
kandydatem na naczelnika ZHP (uprzedzając: aż do ukazania się numeru nie
ujawnię jego nazwiska). I to jest właśnie spełnienie nadziei Andrzeja :)

2) Będę zamieszczał krótkie rozmowy z każdym kolejnym kandydatem na
naczelnika - jak tylko się zgłosi.

3) Jeśli będzie przynajmniej dwóch oficjalnych kandydatów na naczelnika,
wówczas co miesiąc będę publikował zapisy dyskusji między nimi na różne
tematy (do uzgodnienia, np. zarządzanie, kształcenie, program, finanse,
wizerunek...).

4) Od numeru wakacyjnego będę publikował listy zgłoszonych kandydatów do
RN, CKR i NSH.

5) W numerach listopadowym i grudniowym opublikuję notki
biograficzne/miniautoprezentacje kandydatów do RN, CKR i NSH.

Mówiąc krótko: kandydaci, zgłaszajcie się!
Mój mail: naczelny w czuwaj.pl.

Pozdrawiam!
G. Całek
(red. naczelny "Czuwaj")