Odp: [Czuwaj] wybory delegatów

13 RDH "Gacki" gacki w poczta.onet.pl
Pią, 20 Maj 2005, 08:45:49 CEST

> Wszystkim delegatom na zjazd, gorąco życzę by zapomnieli w grudniu o tym z
> jakiego są hufca i chorągwi. Tam będziecie stanowić "cały" Związek. Zróbci
> "dobrze" Związkowi, a nie waszym środowiskom :-)

A ja równie gorąco życzę, aby nie zapomnieli z jakiej są chorągwi, hufca, sz
czepu czy drużyny. Żeby mieli wizję dla działalności ZHP od najmniejszych je
go struktur do największych. Życzę, aby nie ulegali samozadowoleniu, ale też
nie ulegali panice. Niech z pozycji "własnego podwórka" dostrzegą problemy i
nnych. Życzę im otwartości mówienia o tych problemach, ale i o osiągnięciach
. Życzę im mądrości.
Jurek