Re: [Czuwaj] Czy to jest zgodne z Ordynacją? I demokracją?

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 20 Maj 2005, 09:20:00 CEST

From: "Radek Topolski" <r_topolski w poczta.onet.pl>

> Chłopaki - rozmawiacie o jednym tylko możliwym przypadku - 2 hufce 2-3
> mandaty. Ale nie w tym problem.

jejku.. napisalem w sprawie pomysłow Grzesia dla Pragi! I tyle!
:-)

Ciekawa moze byc co najwyzej dyskusja, jak to sie ma do demokracji czy ordynacji :-)
Ale przeciez wiem, ze nie da sie tego rozciagnac na wszystkie, ani nawet najczesciej
wystepujace przypadki!

> Problem - kilka hufców - zero mandatów. Taką mamy często rzeczywistość.

To po co wybory, skoro zero mandatów? ;-)

A tak a propos wyborow bezposrednich z chorągwi:
Jakie by byly plusy? Jakie minusy?
O plusach troche mowilsmy.. Minusem jest,  myle,  organizacja.. Dla stolecznej Nadawała
by sie chyba tylko Sala Kongresowa, a Zbiorka trwala by caly dzien... :-)
Sa jeszcze inne minusy?

pozdrawiam
olek