[Czuwaj] Tele2 + ZHP = ?

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 27 Maj 2005, 09:52:25 CEST

-----Original Message-----
From: Agnieszka Starska [mailto:agnieszkaess w wp.pl]
?

>Witam
[ciach]
>Jestem ciekawa Waszych opinii  - może dostaliście już takie koperty=), może
>chcielibyście się odnieść do treści tego listu... A może ja przesadzam? -
>wszak w liście argumenty "za" są? I zarobić się da?

Zgadzam się z Agnieszką. Jakiekolwiek korzyści finansowe osiągnięte przez
drużyny, będą niewspółmierne do strat w wizerunku jakie poniesie Związek.
Po pierwsze:
Odbiór wśród rodziców. Myślę, iż duża część patrzyłaby z niechęcią na taką
formę jak akwizycja.
Po drugie: Wydaje mi się, iż większość środowisk  jeśli już coś roznosiła
po domach, to paczki św. Mikołaja dla ubogich czy  Betlejemskie Światło
Pokoju.
Nie chciałbym, aby na widok harcerskiego munduru, drzwi zatrzaskiwały się z
hukiem: Znów akwizycja!
Tak rozumiana przedsiębiorczość, nie przyniesie nam zbyt wiele korzyści.

Podsumowując:
To dobrze iż dział pozyskiwania środków, wyszukuje dla Związku nowe akcje
zarobkowe, dając środowiskom możliwość podreperowania funduszów przed Akcją
Letnią.
To źle, iż wyszukując je, nie bierze się pod uwagę innych czynników.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ