Odp: RE: [Czuwaj] Gdzie komunikaty GK

Szczep im. Szarych Szeregów szare.szeregi w wp.pl
Śro, 2 Lis 2005, 11:15:23 CET

Dnia 31-10-2005 o godz. 16:23 TOGRO.pl napisał(a):
> Slusznie, tylko ze w komunikatach jest wiele waznych rzeczy, które innymi
> drogami nie docieraly na dol i pewnie nadal nie docieraja.
> Domyslam się, ze Kowlak dostaje komunikaty i dlatego nie ma z tym
> wiekszego
> problemu.

Pozdrawiam
> Tomasz Grodzki

Kowlak nie dostaje. Mam taki sam poziom dostępu do tych tajnych danych jak inni.
Jeszcze raz wytłumaczę o co mi chodzi. Sądzę, że komunikaty jak wiele innych rzeczy zawalonych przez zespół internetu przestały sie ukazywać w sieci z winy tegoż zespółu. Błąd zostanie kiedyś usunięty i będzie lepiej.

Strasznie mnie mierzi i denerwuje podnoszenie larum typu "no tak taką mamy wstrętną organizację, gdzie jawność itp." Właściwie może jeszcze niech sie wypowie McCoy że to jest wina instruktorów bo oni są źli i będzie pięknie.

I dlatego własnie życze więcej dystansu do rzeczywistości.

Kowlak

Nowa płyta PATRYCJI KOSIARKIEWICZ - "Rocznik '72".
Już do nabycia!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fmuzyka.wp.pl%2Fplyta.html%3Fid%3D52832%26g%3D0&sid=553