[Czuwaj] Gdzie komunikaty GK

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Śro, 2 Lis 2005, 16:45:33 CET

RMWHGZ> Ewentualnie mógłbym podjąć się wrzucania nowych komunikatów do serwisu
RMWHGZ> zespołu HARCnet.net (Druhu Marcinie, a co z odpowiedzią na moje
RMWHGZ> propozycje,o których pisałem w mailu do harcnet.net?).

wlasnie siedze na listami z kontaktu ;) jest ich troche, ale dzisiaj
wieczorem beda odpowiedzi

co do komunikatow, jezlei pojawi sie kilka glosow na tak ze jest
zainteresownie to uruchomimmy to, moze sa jeszcze jakies potrzeby
ktore warto zrealizowac dla usprawnienia przebiegu informacji a w
serwisach GK tego nie ma?

Pozdrawiam,
 Marcin
mailto:marcin w wedrownictwo.net