[Czuwaj] 4-ty kandydat

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 6 Lis 2005, 19:19:31 CET

> Moje źródła podają, że to hm. Andrzej Szocik z Giżycka.
> Ale wiem o nim tyle, co wie o nim John Google ;)
>
> g00rek

Twoje źródła dobrze podają.
Przydałby się nawet piąty kandydat, żeby choć próbował się róznić od
pozostałych :-)

Zajdą jeszcze znaczne zmiany w statucie wg wniosków obu zbiórek.
Wróci służba instruktorska. Ostanie się jeden warian kadencyjności (tej
obejmującej hufcowych). Zwiększy się skład władz.
Zostanie osobowość chorągwi ale z ograniczeniami przy dysponowaniu
majątkiem. Nieudzielenie absolutorium będzie "gilotyną", wracają cele. Nadal
pozostaja w statucie nazwy organizacji międzynarodowych i nowa rola
Przewodniczącego.
Generalnie jest zgoda co do strategii i podstaw wychowawczych.
To tak pokrótce.
SW