[Czuwaj] blogi na stronie XXXIII Zjazdu ZHP

Bartek Szumski b-szumyk w wp.pl
Pon, 7 Lis 2005, 13:04:22 CET

From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
>A ja bym się zastanowil, czy Serwis Zjazdowy jest najlepszym miejscem do
>wyrazania pogladow?
>Czy nie powinien być wlasnie czysto informacyjny?

Sam się nad tym zastanawiam właśnie Tomaszu, ale nigdzie nie jest jasno
zapisane do czego ma służyć serwis zjazdowy. Mnie np. wydawało się że będzie
służył do prezentacji kandydatów i ch programów itp, jak też do prezentacji
naszych delegatów.
Niestety poza (chyba z oczywistych powodów) kandydatami na naczelnika - mimo
24 dni do zjazdu, prezentacji kandydatów do władz ZHP jest jak na lekarstwo:
* 2 do RN
* 2 do SH
* 0 do CKR
* 0 na fukcję Przewodniczącego ZHP

Ilość delegatów która uzupełniła swoje dane w profilu nie wiem czy
przekracza 10 osób ...

>Ja uwazam, ze prezentowanie na tej bardzo oficjalnej stronie prywatnych
> pogladow może wprowadzic zamieszanie w odbiorze sytuacji przedzjazdowej.
> Potem jakis nadgorliwy dziennikarz napisze, ze na Oficjalnej Stronie
> Zjazdowej jest napisane tak i tak. A już nie doda, ze to fragment blogu
> prywatnej osoby.
> Pozdrawiam Tomasz Grodzki

Dlatego nie wiem jaka też jest "formuła" tej strony.

A gdzie ja mam napisać że jako kandydat do RN, że czuję się mocno
niewporządku potraktowany przez GK ZHP, ponieważ odmówiono mi prawa do
udziału w zbiórce delegatów m.in. mojej chorągwi w Załęczu Wielkim w ostatni
weekend ?
- złamanie § 20 pkt.1 Statutu ZHP ?

Na blogu na stronie zjazdu czy lepiej nie ?

hm. Bartek Szumski HR
szumyk w poczta.onet.pl
Szczep "Błękitne Berety"
Hufiec Łódź-Polesie