RE: [Czuwaj] 33 % delegatów w wieku 20-29 lat

Rafał Klepacz seascout w go2.pl
Pon, 7 Lis 2005, 20:16:24 CET

Bartek Szumski ubiegł mnie z odpowiedzią. Ale ciekawe jest Bartku podanie
informacji "moim zdaniem" : ) Fajnie brzmi : )

.A mam pytanie. Czy ktoś wie jaki jest rozkład funkcji pośród delgatów? Bo
.myślę, że dla osób uważnie obserwujących zjazd jest to ważniejsza
.informacja, niż to, że jeden delegat uczestniczył już w 10 zjazdach, albo
.że najwięcej z nich ma skrzynki mailowe na Wirtualnej Polsce.

Co do pytania to przekopiuję Ci fragment raportu WBA:

6.	FUNKCJE W ZHP

Delegaci podali bardzo szeroki wachlarz pełnionych funkcji, z czego do
potrzeb analizy wybrałem trzy: drużynowych, komendantów hufców (oraz
zastępców komendantów hufców), komendantów szczepów (oraz zastępców
komendantów szczepów). Pozostałe funkcje bardzo trudno było zebrać w jakiś
katalog, który można by przedstawić ilościowo. Bardzo wielu delegatów pełni
więcej niż jedną czy nawet dwie funkcje.
Z trzech funkcji które wydały mi się kluczowe, najwięcej jest komendantów
hufców - 76 osób, następnie drużynowych - 40 osób i komendantów szczepów -
18 osób.

Pozdrawiam

Rafał Klepacz
Kierownik WBA GK ZHP