[Czuwaj] jednodniówki

Paweł Rozdżestwieński konikhdj w hot.pl
Pon, 7 Lis 2005, 21:33:14 CET

Z ciekawostek - zacząłem prace w Centralnej Bibliotece Wojskowej i
przemycam z księgozbioru co się da na wystawki - zapraszam teraz na super
wystawę o polskim harcerstwie w Indiach w II WŚ - sa nawet oryginalne
proporce i kroniki - to kompletny odjazd czasowy:-)
2. Wydaję 300 stronicowy zbiór jednodniówek o odzyskaniu niepodległości z
lat 1914-39 - w tym i reprint jednodniówki o walkach harcerzy o odzyskanie
niepodleglości (tez przemyciłem).

Ciekawy jestem, czy zebrałby sie zespól do robienia gazety internetowej z
reprintów - jest tego tyle w CBW, że starczyłoby na lata.