[Czuwaj] Dlugi w ZHP. Było: Spotkanie z kandydatami

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 9 Lis 2005, 14:24:39 CET

Strasznie mnie denerwuje fakt, ze jak się narozrabia w ZHP, to rozwiazaniem
jest zlozenie rezygnacji.
Wracajac do dyskusji o Sadach Harcerskich, czy to nie powinno być tak, ze
Sad danej Choragwi z Urzedu zajmuje się takimi sprawami. Takimi - to znaczy
gdy ktos wpedzi jednostke w dlugi i odchodzi.

Przeciez niegospodarnosc to przestepstwo - czy się myle?

Czy druh Szocik nie powinien być zobowiazany do skierowania tej sprawy do
Sadu Harcerskiego?

Kiedys obecny Naczelnik powiedzial, ze harcerstwo to taka organizacja w
ktorej bardzo latwo wybacza się winy (nawet te milionowe). A mnie to po
prostu denerwuje i jak po raz kolejny czytam o powiekszaniu się dlugow ZHP
to mnie szlag trafia.

Przepraszam, jeśli niepotrzebnie to napisalem, ale gdzies musialem się
wyzalic...

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl