[Czuwaj] [Zaproszenie] OPPA 2005

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Czw, 10 Lis 2005, 15:42:34 CET

Z racji dużego zainteresowania w naszych kręgach balladą i poezją
śpiewaną, w imieniu zespołu organizacyjnego, zapraszam na Ogólnopolski
Przegląd Piosenki Autorskiej OPPA'2005.

Dziś rankiem zamknął się program na ostatni guzik i do druku poszły
wszystkie materiały.

W skrócie: Warszawa, 18-28 XI 2005. Codziennie koncert(y)
M.in.:
20.11.2005 WOLNA GRUPA BUKOWINA
21.11.2005 PIOTR BAKAL
22.11.2005 ANTONI MURACKI
24.11.2005 ROBERT KASPRZYCKI
25.11.2005
I część: „PREMIERY OPPA 2005” Andrzej Brzeski,  Andrzej Ozga, Basia
Stępniak-Wilk,  Bogusław Nowicki, Grzegorz Tomczak, Jakub Sienkiewicz,
Mirosław Czyżykiewicz, Piotr Bakal, Tomasz Kordeusz, Tomasz Olszewski,
Tomasz Szwed
II część: „PRZEZ ILE DRÓG - legendarne pieśni bardów”
26.11.2005 MIROSŁAW CZYŻYKIEWICZ
27.11.2005 część IV koncertu: MAREK GAŁĄZKA z zespołem.
28.11.2005 JAROMIR NOHAVICA

Więcej szczegółów na stronie festiwalu:
<http://ballada.pl/oppaprogram2005.htm>
(uwaga, kilka godzin koncertów lekko się zmieniło, mam nadzieję, że
wkrótce zostaną uaktualnione.

Pozdrawiam,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,