Re: [Czuwaj] Poszukiwania Filmów

Jerzy Lukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Sob, 12 Lis 2005, 14:56:50 CET

----- Original Message -----
From: "phm Wojciech Godoń" <wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl>

> Czy ktoś z listowiczów posiada w swoich domowym archiwum kasetę VHS bądż
> płytkę CD, VCD, DVD itd z filmami: "Czarne Stopy", "Ptaki Ptakom" bądź
> jakikolwiek zwiazany z harcerstwem ??

"Czarne Stopy" mam cale na DVD. Oczywiscie "zerzniete" z telewizji. Plytka
DVD zrobiona we wlasnym zakresie.
"Ptaki ptakom" tez probowalem zlapac, ale sie spoznilem. Mam bez jakichs
pierwszych dziesieciu minut. Tez przetworzylem na DVD.
Moge przeslac poczta, za zaliczeniem. Oplata tylko za przesylke, za usluge
nie biore nic :)

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP