Re: [Czuwaj] Poszukiwania Filmów

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Nie, 13 Lis 2005, 13:38:48 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Goleman" <marcin w wedrownictwo.net>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, November 13, 2005 1:34 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Poszukiwania Filmów

::: g00rek
:::
::: ps z Microsoftu polecam Windows XP OEM - około 400 pln

Ostroznie ;) Microsoft zmienil system licencjonowania OEM - ale o tym i tak
powinien poinformowac o tym nabywaca, wiec to już nie 400 pln

***
No tak, ale jeśli chce się coś kupić przy okazji to będzie to 400 :)

::: Piotr Giczela
::: A ja zamiast Photoshopa za 400 PLN polecam darmowego GIMPa. W niczym nie
ustępuje Photoshopowi!

To bardzo odwazne stwierdzenie, nic nie ujmujac GIMPowi i chwalac sobie jego
rozwoj, ale to raczej uproszczenie którego nie potwierdzaja dojrzali
propagatorzy OpenSource, choc ogolnie podejrzewam ze we wszystkich
HARCERSKICH potrzebach zastosowan GIMP się sprawdzi calkowicie i jak napisal
Piotr jest za darmo.

***

No właśnie, ustępuje, ustępuje i to sporo. Używałem, znam opinię środowiska
graficznego. Jest pozatym dość toporny w obsłudze (jak cały linux - i proszę
nie mówcie mi że nie - na prov z tym. Pomimo bajerów KDE czy GNOME, nadal
"wystają z niego kabelki" i to na tyle, że by zniechęcić przeciętnego usera
typu moja siostra)

Ale do harcerskich zastosowań jest wiele podobnych programów frikowych.
Chociaż kwestia co to harcerskie zastosowanie :)