[Czuwaj] Poszukiwania miejsca obozowego

misiek keisim_red w wp.pl
Wto, 15 Lis 2005, 11:38:32 CET

Mam działkę z jeziorem i las ok 15 ha zresztą można dogadać się z leśniczym
obok, pewnie też by się zgodził na rozłożenie się harcerzy. Działka jest
puściutka tzn kompletnie nic nie ma. Jezioro może budzić zastrzeżenia,
natomiast 3km dalej jest rzeka lub drugie jezioro z kompieliskiem. W tym
roku miałem tam obóz szczepu 50 osób weszło bez najmniejszego problemu.
Jeżeli by ścisnąć nasz obóz to drugi wszedłby bez problemu, a trzeci jak
mówię trzeba rozmawiać z leśniczym, ponieważ polana obok nie należy już do
mnie.
P.S. Studnia kiedyś była i wiem gdzie jest jej wylot(tj. rury) natomiast nie
mam urządzeń żeby sprawdzić czy działa i czy się nie zamuliła. Wystarczyło
by mieć pompę saperską.
Pozdrawiam!
phm. Michał Markucki
Hufiec Łódź-Bałuty