[Czuwaj] OT: do czego prowadza gry RPG i gry komputerowe ;)))

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 16 Lis 2005, 11:00:59 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, November 16, 2005 10:36 AM
Subject: Re: [Czuwaj] OT: do czego prowadza gry RPG i gry komputerowe ;)))

> Czy nigdy nie opowiadałeś swoim harcerzom o Szarych Szeregach, albo nie
> urządziłeś gry opartej na II wojnie światowej?
>
> g00rek
> --
g00! :))) wyluzuj :))) to mial byc zart :))) A co do opowiadan - oczywiscie,
ze opowiadalem :))) ale nie zachecalem do mazania murow farba ;))) bywalo
nawet, ze udalo mi sie skonfiskowac pojemniki ze spray'em :D

Chociaz - bije sie w piersi - na Arsenale mazalismy kartke na murze
anty-hitlerowskimi haslami... :)))

Pozdrawiam
Rafal