[Czuwaj] Fw: KONCERT KACZMARSKI 2006

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Śro, 16 Lis 2005, 18:35:44 CET

----- Original Message -----
From: <a_frackowska w tlen.pl>
To: "Tomek" <tobajer w poczta.onet.pl>; "Kasia" <kasiasolek w interia.pl>;
"Marek" <jaskowski w post.pl>; "Lucynka" <lucynda18 w poczta.onet.pl>; "Czosnek"
<tomlacz w tlen.pl>; "Dominik" <djdomin w poczta.onet.pl>; "Ewa"
<shauvia w tlen.pl>; "Krzys" <baczus125 w wp.pl>; "Michał"
<rymtymtym w gazeta.pl>; "Dominik Kick" <do_kick w o2.pl>; "Micgał Frackowska"
<michalfrackowski w wp.pl>
Sent: Wednesday, 16 November 2005 18:16
Subject: KONCERT KACZMARSKI 2006