[Czuwaj] Warsztaty jamborowe / kolejna edycja konkursudlakomendantow reprezentacji choragwianych

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Czw, 17 Lis 2005, 13:27:59 CET

Witam wszystkich,

Czesio Przybytek skomentowal moja wypowiedz:

w taki sposob:

> A może spowodowane jest to tym że z tych chorągwi
> nie ma środowisk poważnie zainteresowanych
> wysłaniem ekipy na jamboree ?
w to Czesiu za bardzo nie wierze - pewien natomiast
jestem, ze przede wszystkim zdecydowana wiekszosc
druzynowych nie wie nic o Jamboree i co to jest
Jamboree szczegolnie w 100-lecie skautingu.
A jako poparcie tej mojej wiary moge przytoczyc fakt,
ze odbylem juz tysiace rozmow i spotkan dotyczacych
jamboree i nie spotkalem JEDNEGO druzynowego, ktory
by mi powiedzial - no tak, wysluchalem co mi powiedziales
i moja druzyna nie jest zainteresowana udzialem w Jamboree.
Mowia o braku pieniedzy, o klopotach logistycznych,
ale nigdy nie powiedzieli: nie jedziemy bo to nas
nie interesuje
Poza tym pytanie pomocnicze - czy do Twojego hufca
dotarla oficjalna informacja dotyczaca jamboree?
Pytam o taka nie zwiazana z naszymi bezposrednimi
kontaktami:-) I mysle, ze ten brak takiej informacji
to jest nasz podstawowy problem.

> Bo trochę mi to przypomina budowanie domu od dachu
a to ciekawe zdanie - to napisz prosze jakbys
inaczej budowal kontyngent niz poprzez regionalnych
szefow?

> Czesław
> P.S.
> Np. moje środowisko jest bardziej zainteresowane
> Wyprawą Wedrowniczą niż "pobytem" na Jamboree
ekstra. Tyle ze srodowisk wedrowniczych jest w ZHP
i nie tylko w ZHP wielokrotnie mniej niz srodowisk
harcerskich i starszoharcerskich, prawda? I na dodatek
Jamboree to jest impreza adresowana wlasnie do harcerzy
i harcerzy starszych, a nie dla wedrownikow dla ktorych
jest MOOT. Chociaz wedrownicy moga wziac udzial w Jamboree
jako IST.

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk