[Czuwaj] Warsztaty jamborowe / kolejna edycjakonkursu dlakomendantow reprezentacji choragwianych

Czw, 17 Lis 2005, 13:58:18 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, November 17, 2005 1:17 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Warsztaty jamborowe / kolejna edycjakonkursu
dlakomendantow reprezentacji choragwianych

> Polecicie balonem? :) Serio pytam

Raczej balon-AMI, bo przymierzamy się by zabrać ze sobą
3 nasze własne (klubowe) i 1 prywatny (lubowicza)
a może także jeszcze 1 harceski (z Poznania, "Skaut")
Ponadto rozważamy także organizację zajęć modelarskich
(modele rakiet, balonów, itp.), coś podobnego ( ale ciekawsze ),
do tego co robili Holendrzy na EJ-1994 w Dronten.
No i może paralotnie, ale pod warunkiem ze uda się
zabrać wyciagarkę.

Czesław