[Czuwaj] Warsztaty jamborowe / kolejnaedycjakonkurs dlakomendantow reprezentacji choragwianych

Czw, 17 Lis 2005, 14:57:29 CET

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, November 17, 2005 1:56 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Warsztaty jamborowe / kolejnaedycjakonkurs
dlakomendantow reprezentacji choragwianych

Witam wszystkich,

Czeslaw Przybytek napisal:

> Raczej balon-AMI, bo przymierzamy się by zabrać ze sobą
> 3 nasze własne (klubowe) i 1 prywatny (lubowicza)
> a może także jeszcze 1 harceski (z Poznania, "Skaut")
> Ponadto rozważamy także organizację zajęć modelarskich
> (modele rakiet, balonów, itp.), coś podobnego ( ale ciekawsze ),
> do tego co robili Holendrzy na EJ-1994 w Dronten.
> No i może paralotnie, ale pod warunkiem ze uda się
> zabrać wyciagarkę.

to sa super atrakcyjne zajecia. Tyle tylko, ze jezeli
myslicie o ich przeprowadzeniu na Jamboree to musicie
jechac z naszym kontyngentem i musicie wejsc w sklad
instruktorow przygotowujacych zajecia programowe na Jamboree.
Wtedy bedziemy mogli pomoc w transporcie sprzetu i musimy
uwzglednic finansowanie kosztow zajec.
Wyprawa Wedrownicza tego zupelnie nie robi.
Wiec Czesiu - spotkajmy sie szybko i obgadajmy
te specjalnosciowe zajecia na Jamboree.
A moze dalbys rade byc w Warszawie w weekend?

Niestety nie.
Ledwie wygospodaruję czas na
sobotnią odprawę w KCh,
a do tego chyba mnie "łapie" infekcja.
Ale może uda sie pogadać telegonicznie ?
Mam w TP.SA "darmowe weekendy i wieczory" więc ....?

Czesław