[Czuwaj] Jamboree - program polski i nasz kontyngent

Czw, 17 Lis 2005, 16:21:59 CET

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, November 17, 2005 3:04 PM
Subject: [Czuwaj] Jamboree - program polski i nasz kontyngent

Czeslaw Przybytek napisal:

> Aby budować, trzeba mieć z czego.
> Wg mnie należy poszukać
> POWAŻNIE zainteresowanych środowisk
> i w wokół nich budować te reprezentacje.

no doskonale. Tylko jak dotrzec do tych srodowisk
z poziomu centralnego? Mysmy zalozyli, ze na terenie
kazdej choragwi mial byc przynajmniej jeden instruktor
ktory by wlasnie szukal takich chetnych srodowisk
i powoli budowal reprezentacje choragwiana.
Bo szukanie aktywnych srodowisk z poziomu centralnego
jest po prostu nie mozliwe

PC=====================
To może nie czekać na "docelowych" komendatów reprezentacji
tylko poszukać "aminatorów" który pomogą Wam dotrzeć
do takich środowisk ?
Czy wydział zagraniczny nie mógłby Wam pomóc w dotarciu
do takich "animatorów" ?

> "profil wiekowy" moich potencjalnych uczestników jest niefortunny
> bo WÓWCZAS, część to wedrownicy a część to hs-y
> i aby być razem musimy "podczepić" się pod Wyprawę

to jakies nieporozumienie. Harcerze starsi moga wziac
udzial w Jamboree bez problemu. Natomiast jesli srodowisko
czesciowo jest wedrownicze, a dodatkowo chce i jest w stanie
prowadzic zajecia na Jamboree to JEDYNA DROGA to pojechac
w skladzie kontyngentu bo IST (wedrownicy) to tez czesc
kontyngentu.

PC===========================
Naszym założeniem jest że jechać mają:
- drużynowi
- przyboczni
- zastępowi
- podzastępowi
- "ekipa" z kręgu starszyzny
- "ekipa" z kręgu działaczy

[ harcerki to odrębny "temat" ;-)) ]

Wyjazd miałby być powiązany z rokiem jubileuszowym 75-lecia "19"
Udział w całym Jamboree to konieczność zarezerwowania
conajmniej 2 tygodni urlopu a na Wyprawę wystarczy 1 tydzień (10 dni)

Nie poprowadzicie zajec na Jamboree jesli nie pojedziecie
z nami - Wyprawa Wedrownicza bedzie tylko na czesci Jamboree
i bedziemy wspolnie prowadzic zajecia na Dniu Polskim,
ale nie podczas regularnych zajec jamborowych.
jesli zalezy Ci na opisanych wczesniej zajeciach
to koniecznie to przemysl

PC======================
Powiem tak.
Aż tak nie zależy mi na prowadzeniu "regularnych" zajęć,
by się z ich powodu "zabijać"
;-)

> zwłaszcza że chcemy wziąść też kilka harcerek
> z bliźniaczej drużyny ZHR
a to juz jest argument na 100% przemawiajacy za ich
udzialem w ramach kontyngentu bo ja juz ustalilem w naszej
GK ZHP mozliwosc udzialu ZHR w ramach naszego kontyngentu.
Teraz zobaczymy jaka decyzje podejmie ostatecznie ZHR.
Wczoraj dostalem tez ciekawa informacje od rodzica z FSE,
ktory chcialby aby druzyna jego syna pojechala na jamboree
i byc moze uda nam sie to takze ustalic z FSE.

Aż takim optymistą nie jestem.
Pożyjemy, zobaczymy

Czesław