[Czuwaj] Warsztaty jamborowe (...)

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Czw, 17 Lis 2005, 22:17:25 CET

Witam wszystkich,

Marek Piegat skomentowal fragment mojego
listu:

> (...)
> uwzglednic
> (...)

tak:

> Rafale,
> Jako, że nie jesteś członkiem zespołu, bardzo proszę byś nie
> wypowiadał się na temat możliwości organizacyjnych Wyprawy
> Wędrowniczej, tak jak ja nie komentuję potencjału
> organizacyjnego Komendy Kontyngentu Polskiego.
>

> Marek Piegat
> Komendant Wyprawy Wędrowniczej
alez zupelnie sie nie zrozumielismy. Ja daleki bylem
od wypowiadania sie o Waszych mozliwosciach organizacyjnych.
Nie mam tez pojecia co dokladnie zamierzacie
zrobic. A nawet gdybym wiedzial to nie mam powodu ich
w jakikolwiek sposob oceniac.
Natomiast wiem, ze Wyprawa Wedrownicza nie bedzie transportowala
kontenerami sprzetu do organizacji zajec jamborowych bo to
nie jest jej zadaniem, tak jak nie jej zadaniem bedzie
szukanie finansowania tych zajec - tylko o tym napisalem.
To wlasnie my bedziemy to robic zajmujac sie kompleksowo
logistyka kontyngentu i chetnie pomagajac Wyprawie Wedrowniczej
w tych zakresach - tak przeciez ustalilismy w GK ZHP.

Dlatego tez zupelnie nie zrozumielismy sie w wymowie
mojej wypowiedzi.
Mam nadzieje, ze to rozwiazuje kwestie i nie ma miedzy
nami zadnych niedomowien bo koniecznie musimy jak najlepiej
wspolpracowac przy laczeniu obu zadan.

pozdrawiam serdecznie
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk