[Czuwaj] Czasze

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Pią, 18 Lis 2005, 01:05:44 CET

Allegro przeszukane przeze mnie już zostało kilkakrotnie, mam sygnały że co
jakiś czas cos takiego się pojawia ale chyba nie mam szczęścia.
wrzos

> A jak zwykle nie wtrącając się w dyskusje szanownych forumowiczów mam
> pytanie z innej beczki.
> Mianowicie potrzebuję kilka (zależy od ceny) starych czasz spadochronów,
> zupełnie się na tym nie znam wiem jedno muszą być duże a nie małe :) no
> i w całości.

heehhe od kilku godzin siedze na allegro i przeszukuje w celu odszukania
czegoś takiego jak czasza ale bez efektu - sam choć jednej szukam

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117