[Czuwaj] Po nietypowej konferencji w Kielcach

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Nie, 20 Lis 2005, 00:45:15 CET

Witam! Jako jeden z organizatorów mam przyjemność przekazać relację
ze spotkania z kandydatami w Kielcach.

Organizatorami były Hufce Końskie i Kielce-Południe. Pomocą
techniczną zaś służła nam Akademia Świętokrzyska w Kielcach. Tyle o
sponsorach i organizatorach ;)

Konferencja dotyczyła wyłącznie obszarów:
- Zarządzanie
- Rozój liczebny
- Wizerunek
- Program

Była bardzo nietypowa, ponieważ po raz pierwszy...

internetową telewizję harcerską poprzez stronę
http://www.kielcepoludnie.zhp.pl
zrezygnował z ubiegania się o funkcję, więc nie dotarł również do Kielc
chcemy pokazać, że należy brać odpowiedzialność za organizację
Klepacz przedstawił członków swojej GK: program - dh. Anna Poraj,
organizacyjny - dh. Monika Matusiak, skarbnik - dh Jacek Paluch,
komisarka zagraniczna - dh. Joanna Nestorowicz]
KDH, na urodziny której udali się prawie wszyscy uczestnicy
spotkania z kandydatami ;)

Niestety jako prowadzącemu (razem z hm. Maciejem Wlazło) konferencję
ciężko było mi wsłuchiwać się we wszystkie odpowiedzi. Musielismy
pilnować naszych rozmówców, aby czasu za bardzo nie przekraczali i
wszystko płynnie przebiegało :)

Na szczęście wszystko jest nagrane. Jak najszybciej postaramy się
wrzucić w postaci mp3 całość spotkania, o czym oczywiście poinformuję.

hm. Marek Jedynak

PS.
Mam nadzieję, że nie przekręciłem niczego w tej krótkiej relacji ;)