Re: [Czuwaj] Po nietypowej konferencji w Kielcach

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Nie, 20 Lis 2005, 23:51:14 CET

> zastępczyni ds. relacji zewnętrznych - dh. Teresa Hernik

> ======Maciej Syska:
> Czyli dwoch na trzech kandydatów na Naczelnika to druhna Teresa
Hernik....

Wydaje mi się, że to bardzo dobry pomysł z pozostawieniem dh. Hernik
w składzie GK. tym bardziej, że została na dalszą kadencję w Radach,
w których do tej pory działała.

Raczej doszukiwałbym się tutaj PLUSÓW PLUSÓW PLUSÓW z tego, że
odważył się Rafał podać już swój skład GK i możemy wiedzieć o wiele
wcześniej niż na zjeździe, kto nami będzie miał okazję pokierować.

Spójrzcie także na pozostałych członków GK...

Świetny człowiek na skarbnika (trener STOPu mówi już samo za siebie,
że jest to najwyższa jakość, a kto STOPu nie zna, to nie wie jeszcze
co jest najlepsze).

Bardzo dobra dyplomacja ;) nam się szykuje na funkcji komisarki
zagranicznej. Tak jakby dplomację miała w genach! :) Można już jej
pracę ocenić przeglądając chociażby "Czuwaj" i czytając materiały
programowe "Nasze prawa, nasze obowiązki".

O pracy zastępczyni ds. programowych słowa złego nie dam powiedzieć.
Miałem okazję współpracować z Nią i zawsze byłem z tej współpracy
zadowolony i cieszę się, że nadal będę miał taką możliwość :)

Na koniec Druhna ze złotą odznaką ratownika medycznego ZHP i szefowa
kształcenia w Wielkopolsce. Każdy wie, że HSR to jest wysoka jakość,
a Wielkopolska z zarządzaniem radzi sobie nieźle, więc do
kształcenia i pracy z kadrą osoba jest znakomita.

Naczelnik ZHP sam nie rządzi organizacją. Będzie nią zarządzał przy
pomocy swego Zespołu. Cieszę się, że mam możliwość poznać choć jeden
skład na 10 dni przed Zjazdem.
Wiem czego mogę się wówczas spodziewać, jeżeli oddam swój głos na
Rafała.

Chciałem w tym miejscu też Rafałowi podziękować za odwagę jaką się
wykazał ogłaszając swoją GK jako pierwszy, a mam nadzieję, że reszta
też zacznie szukać w tym plusów niż grzebać się w brudach.

hm. Marek Jedynak
delegat na XXXIII Zjazd ZHP