Re: [Czuwaj] Po nietypowej konferencji w Kielcach

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Pon, 21 Lis 2005, 10:23:52 CET

> Ja tak z ciekawości, a o co dokładnie chodziło?
co można > przeczytać z oficjalnych stron), że wprowadzane są różowe
bluzy z > kapturem i błękitne bokserki z lilijką, to całkiem
uzasadnione pytanie :]

g00rek,
a czy jesteś w stanie zdementować lub potwierdzić "premierę" nowych
mundurów podczas Zjazdu ZHP?
W Kielcach padło to pytanie i odpowiedzi nie były jasne, więc może
szef Zespołu Mundurowego nam odpowie. Zapewne kandydaci nie byli aż
tak kompetentni w tej kwestii :)

A prywatnie, pośpieszcie się z tymi mundurami, bo mój już mi się
pruć zaczyna i muszę nowy sobie kupić :)))

Marek