Re: [Czuwaj] Mundur Wojskowy

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Pon, 21 Lis 2005, 10:31:04 CET

> *ROZPORZĄDZENIE*
> *MINISTRA OBRONY NARODOWEJ*
> z dnia 19 października 2005 r.

Dla mnie jest bezsensem wydawanie takiego zakazu, skoro nie jest
przestrzegany prze organy prewencji państwowej oraz Żandarmerii
Wojskowej.

Też przerzuciłem się na zielone, bo wygodniejsze, ale nie każdego
stać nadal na zielone spodnie. Wiele osób jeszcze chodzi w wz. 93
"pantera". Nie tylko w ZHP, ale także wielu cywilów.

Lepiej chyba byłoby sprzedać umundurowanie znoszone przez pobór, niż
za każdym razem oddawać je na kasację. Wówczas i tak wiele kompletów
umundurowania opuszcza jednostkę, ale nielegalnie, a pozostałe są
zwyczajnie niszczone, palone i tracą swoją wartość uzytkową.

A gdyby nie niszczyli, mogliby zrobić "ściepę" (jak SMoleń i
LAskowik mawiali) i za zarobione pieniązki kupić sobie bombę atomową
lub chociaż komplet pocisków do czołgu :)

Ale to tylko jest MON... :(

MJ