[Czuwaj] Mundury ... never ending story

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pon, 21 Lis 2005, 10:31:04 CET

Dnia 21-11-2005 o godz. 10:09 Michał Górecki napisał(a):
> Biorąc pod uwagę informacje krążące po całej Polsce (wbrew temu co można
> przeczytać z oficjalnych stron), że wprowadzane są różowe bluzy z
> kapturem i błękitne bokserki z lilijką, to całkiem uzasadnione pytanie :]
>
> g00rek

mnie bardziej zastanawia,
i wciąż pojawia się to pytanie pewnie,
KIEDY?
Czy warto teraz namawiać harcerzy do zakupu mundurów
czy lepiej powiedzieć: poczekajcie chwilę, niebawem będą nowe.
Tylko jak długa ta chwila?
Zdążą przed zimowiskiem?
Przed obozem?
Przed przyszłym obozem?
Na oficjalnej stronie jest artykuł o tym
że trzeba czekać.
Nie jest napisane ile:)
a warto to wiedzieć....
Pozdrawiam
Anka

Grzegorz Turnau "11:11" - nowa płyta już w sklepach!
Nowoczesny album o czasie z gościnnym udziałem Anny Marii Jopek
i Doroty Miśkiewicz!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fturnau.html&sid=579