[Czuwaj] Mundur Wojskowy

Przemysław Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 21 Lis 2005, 10:42:28 CET

On Pn, Listopada 21, 2005 10:21, Michał Górecki wrote:
> Gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości co do noszenia polskiego kamuflażu
> przez harcerzy.

>   18) berety koloru: czarnego, bordowego, brązowego, niebieskiego,
> szkarłatnego, szarego i zielonego - ze znakiem orła wojskowego;

No to jest jasne. Myśle że nikt nie wpadł na pomysł w Polsce i koło liljki
nie nosi orła :) Więc same bez "orełków" można nosić do woli choćby na
ryby :P

>   19) czapki rogatywki;

I teraz co, ja zdaje sobie sprawę czym się różni wojskowa rogtywka od
harcerskiej, ale teraz powinniśmy zmienić nazwę. Bo MON zabronił wszystkim
nosić czapke rogatywkę poza MON-em, tzn. problemu nie będzie. DO puki
takowy nie powstanie... No chyba że faktynie nasz czapka jest inaczej
zaliczona. Jak myślicie?

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO