[Czuwaj] Mundur Wojskowy

Pon, 21 Lis 2005, 11:10:48 CET

----- Original Message -----
From: "Darek Mołodecki" <miki w miki.jdm.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, November 21, 2005 10:48 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Mundur Wojskowy

>   i tak  sprzedaja  oficjalnie   zobacz        co jest towarem  handlowej
> agencji  mienia  wojskowego  i  to nie  uzywany  tylko  nowki   ,zreszta
> w  zakresie    obowiazkow  maja     obowizaek  uplynniac  nadwyzki
> wystepujace    w   wojsku

Wiadomo ze MIELI taki obowiązek.
Nie wiem jak TERAZ, tj. od 15 listopada 2005.
Mozliwe że mozna to inetrpretować że uzywać można np.:
"..... 11) mundur polowy wzór 93 (z nadrukiem pantera);....."
ale po odpruciu kieszeni,
bo bez kieszeni nie bedzie on zgodny ze "wzorem 93"

A moze zamiast odpruwać wystarczy doszyć dodatkowe kieszonki ?
Wtedy też będzie on niezgodny "ze wzorem 93"

Czesław