[Czuwaj] Po nietypowej konferencji w Kielcach

Rafał Klepacz seascout w go2.pl
Pon, 21 Lis 2005, 13:17:19 CET

Do relacji Sławka, trzeba dodać, że Sławek we Wrocławi zadał mi ważne
pytanie - czy członkowie GK, którzy zostali przeze mnie wymienieni,
potwierdzili swój udział w pracach mojej GK.

Odpowiedziałem, że udział potwierdziła Ania Poraj, Monika Matusiak, Asia
Nestorowicz i Jacek Paluch, a ze strony Teresy Hernik spotkałem się z
życzliwością i brakiem zaprzeczenia. Jednym słowem, gdy uda mi się wygrać na
Zjeździe, złoże propozycję współpracy Teresie Hernik i mam nadzieję, że ta
propozycja zostanie przyjęta. Nie oznacza to, że dh Teresa jest w moim
zespole i zdecydowała się kandydować na funkcję Naczelnika i jednocześnie
zastępcy.

Oznacza to, że milcząco przyjęła moją propozycję pracy ze mną gdy przegra
wybory.

Jednocześnie Sławek zadał pytanie, czy jest tak samo w drugą stronę.
Wcześniej nikt nigdy nie prowadził ze strony Teresy Hernik takich rozmów ze
mną, a na Sali we Wrocławiu dh Teresa powiedziała, że widzi możliwość pracy
ze mną w przyszłości. Z kontekstu odpowiedzi ja zrozumiałem że chodzi o
pracę w głównej kwaterze jako biurze a nie jako w zarządzie.
I może dobrze, bo ja nie jestem zainteresowany pracą w GK Teresy Hernik, tym
bardziej, że nie wiadomo jeszcze jaki skład tam się szykuje.

Rafał Klepacz