[Czuwaj] Mundury ... never ending story

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 21 Lis 2005, 13:17:35 CET

Aleksander Senk wrote:

> No dobra - założmy, ze będą na Zjazd.
>
> I co potem?
> W poniedziałek 5.12 można iśc do 4Ż i zacząć kupować?
Nie. To prezentacja mundurów. Wtedy (lub może już po zjeździe) rusza
produkcja pierwszej partii, czyli jaieś 500-1000 sztuk. Wtedy powinna
być możliwość kupienia ich.

Wszystko zależy też od podjętej przez GK decyzji co do dystrybucji
mundurów - warunków udzielania licencji innym na produkcję i dystrybucję
mundurów. Takie zapisy powstaną niestety dopiero w grudniu, bo to nie
jest łatwa sprawa...