[Czuwaj] FW: [szczepowi] Świąteczna Zbiórka Żywności

Marek i Dominika dommar w aster.pl
Pią, 25 Lis 2005, 00:21:01 CET

Drodzy Komendanci,

Zwracam się do Was w sprawie Świątecznej Zbiórki Żywności. Jest to akcja
organizowana już po raz ósmy przez Fundację "Bank Żywności SOS" w Warszawie.
Trwa w dniach 2 - 4 grudnia br w ponad 20 warszawskich hiper i
supermarketach.

Świąteczna Zbiórka Żywności ma zasięg ogólnoeuropejski - odbywa się w tym
samym czasie w większości większych europejskich miast. Mam do Was prośbę o
pomoc w zorganizowaniu akcji. Poszukujemy pełnoletnich koordynatorów
hipermarketów - najlepiej po dwóch w sklepie. Zakres obowiązków koordynatora
to:

- koordynowanie pracy wolontariuszy (licealiści, harcerze),

- utrzymywanie kontaktu ze sklepem,

- utrzymywanie kontaktu z kierowcą (tel. 'służbowy').

Zapraszam również całe drużyny, szczepy, środowiska do wzięcia udziału w
Świątecznej Zbiórce Żywności w ramach wolontariatu. Byłbym wdzięczny o
poinformowanie swoich drużynowych o akcji, ponieważ niewątpliwie jest do
doskonałe pole służby dla drużyny czy gromady.

Pozostaję z harcerskim pozdrowieniem

CZUWAJ!

P.S. Bardzo zależy mi na czasie, więc w celu ułatwienia kontaktu podaję do
siebie numer komórki 0692 355 373.
--
Konrad Wardziński

Fundacja "Bank Żywności SOS"
ul. Księcia Ziemowita 51a
03-885 Warszawa
tel/fax: (022) 679 04 79; 618 27 43
http://www.bzsos.ngo.pl

Lista mailingowa komendantów szczepu Hufca Mokotów # #
szczepowi w mokotow.zhp.pl # # pytania: owner-szczepowi w mokotow.zhp.pl #