Re: [Czuwaj] Artykuł

Pią, 25 Lis 2005, 12:06:07 CET

----- Original Message -----
From: "Daniel Laskowski" <laskowskidaniel w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 25 November 2005 11:41
Subject: Re: [Czuwaj] Artykuł

W Twoim liście datowanym 25 listopada 2005 (11:35:58) można przeczytać:

> Artykuł z "Życia Warszawy":

> http://tinyurl.com/99gob

> Jak to śpiewał "Tilt": "Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie
> normalnie..."

> --
> s00hy
> www.warszawapragapn.zhp.pl

To co powiedziec w takim razie o wszytskich chrztach zorganizowanych w
naszym srodowisku? gdzie harcerze pobrzebierani byli za, az boje sie
powiedziec, diably?

===============

Po pierwsze - zwyczaje "chrztów" i "małżeństw" raczej nie mają podłoża
harcerskiego. I o ile jest to "zabawa", to może warto zmienić nazwę - np. na
"postrzyżyny", "pasowania" itp.?? Ale niestety widziałem i takie, gdzie i
miano w zniewadze prawa człowieka (znęcanie się), i całkiem wyraźną parodię
sakramentów, z księdzem który na końcu wziął "ślub" z ministranantem (tak,
wiem, jestem ksenofobem, rasista i w ogóle, no i nosze czarne skarpetki).

A co do całego rajdu - no cóz - nie znając przebiegu trudno cos powiedzieć,
ale jak znam zycie... to sa oni bardziej walnięci na mózgu niz ustawa
przewiduje, i nie piszę tego o harcerzach.

Dominik Jan Domin