Re: [Czuwaj] Strona główna ZHP

Bartek Szumski b-szumyk w wp.pl
Pią, 25 Lis 2005, 12:22:22 CET

From: "phm. Jossarian"
> Kolejny wielbiciel teorii spiskowej ;-)

Jasne. Jak ktoś tylko się o coś pyta to już na pewno jest "wielbicielem
teorii spiskowych" :)
Nie nie jestem ich wielbicielem, tylko pytam.

> Zastepczyni naczelnika ZHP odwiedziła ciężko chorą byłą przewodniczącą,
> która już czuje się znacznie lepiej, nowy minister edykacji przyjął
> delegacje ZHP, przedstawicielka ZHP ma szansę ponownie zostać
> przewodniczącą
> ważnej rady ogólnopolskiej. Która z tych informacji zasługuje na
> zignorowanie jej, która jest mało ważna?

Tylko zaintersowało mnie, że tylko dh Teresa ostatnio coś robi dla naszego
związku (co nie umniejsza jej zaangażowania, bo jest aktywna i to jej się
chwali) inne władze jak rozumiem juz nic istotnego nie robią :))))))

Mówię tylko że podczas kampanii wyborczej - a czy chcemy czy nie ona trwa są
lepsze miejsca do publikowania takich informacji dla dh Teresy Hernik
obecnej wicenaczelniczki niż strona główna zhp.

> Prywatna strona druhny Teresy mnie nie interesuje,

Nie wiem czy to jest prywatna strona - to jest strona wyborcza :)

> ale jako rzeczik związku

rzecik ? - a to jakaś nowa fukcja w statucie :)))))))))

To Ty Zubek jesteś naszym rzecznikiem ?
I ty decydujesz co jest zamieszczane na stronie głównej zhp ?

> jestem odpowiedzialny za to żebyście także Wy (czyt. użytkownicy
> internetu)
> dowiadywali się o ważnych wydarzeniach, a do tych zaliczam trzy powyższe.

super, dlatego ja tylko pytam czy wszyscy uważają to za takie "ważne"
wydarzenia :)

> Czy dla fałszywie pojętej "poprawności politycznej" mam fałszować
> informacje
> nie zauważając, że druhna Teresa była i jest ich uczestnikiem?

nic nie mówiłem o "poprawności politycznej"
I broń cię Boże nie namawiam cię do fałszowania czegokolwiek ZHP,
szczególnie jako członek pionu rewizyjnego

> Bartek, ale czy naprawdę nie
> zauważasz, że fajnie by było gdyby po raz kolejny druhna naczelniczka
> została przewodniczacą RPP?

Uważam że fajnie jak byśmy tam mieli swojego przedstawiciela, i myslę że dh
Teresa jest dobrym przedstawicielem w RPP

> I, że nie wolno nam deprecjonować poparcia,
> które otrzymała, we własnym dobrze pojętym interesie. I, że pisząc to co
> piszesz (...) działasz na szkodę związku?
> Zubek

Prawda czy "obiektywna prawda" ?
Staram się nie działać na szkodę związku, jeśli obnażyłem coś co chcieliśmy
jako związek ukryć to przepraszam.

Bartek