[Czuwaj] Mundur Wojskowy

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pią, 25 Lis 2005, 22:15:11 CET

Grzegorz Skrukwa napisał(a):
> Gazeta Wyborcza, 25 XI 2005, s.6 (nie znalazłem tego w internetowej Gazecie,
> być może było tylko w mutacji poznańskiej):
>
> Kuriozalne rozporządzenie MON
> Czy cywil może być "po wojskowemu"
> [...]
> Z daty wynika, że podpisane zostało 19 października, a więc jesczze przez
> poprzedniego ministra Janusza Szmajdzińskiego.
> [...]
> Przedwczoraj w PAP pojawił się komunikat: "Minister obrony narodowej powołał
> zespół, który dokona przeglądu zapisów rozporządzenia w celu stworzenia
> [...]
No cóż, to nie zmienia faktu, że do munduru harcerskiego kamuflażu nosić
nie można, ani na podstawie bieżącego regulaminu, ani nowego, który
wchodzi w życie 1.12.2005 :)

(Szczegóły i jego dokładny tekst w poniedziałek)

g00rek

ps wbrew temu co się mówi we wrocławiu nie będzie granatowych rogatywek
rooooooooootfl
pss przepis nie jest wcale taki głupi, jakoś nikt nie protestuje przeciw
noszeniu przez cywili mundurów policyjnych, lub wojskowych mundurów galowych
psss a może stworzymy do celów polowych (i tylko!) harcerski wzór
kamuflażu? :) Ja bym proponował w liście. Widziałem kiedyś taki ;)