RE: [Czuwaj] Strona główna ZHP

Rafał Klepacz seascout w go2.pl
Nie, 27 Lis 2005, 00:43:12 CET

>Jeszcze raz powtórzę, które z tych wydarzeń wydaje Ci się błache? Czy to,
>że
>Druhna Przewodnicząca po ciężkiech chorobie wraca do zdrowia i pozdrawia
>harcerzy,?

Zubek, smutne jest tylko to, że jak druhna Przewodnicząca leżała
nieprzytomna w szpitalu, to jakoś strona główna nie donosiła o tym
Związkowi. Widocznie to było błahe zdarzenie. Postanowiono poinformować o
jej stanie zdrowia dopiero wtedy, jak odwiedziła ją dh Teresa. Wtedy to nie
było błahe...

Uważam, ze dh Teresa wykonała (w naszym imieniu przecież!) piękny gest
odwiedzając chorą, ale czy osoby odpowiedzialne za stronę nie potraktowały
chorej Przewodniczącej lekko instrumentalnie?

W ogóle mam dużo uwag dotyczących podawania newsów. Często są pisane
niechlujnym językiem, nie zawsze potrzebne, tak jak w tym przypadku
zachwiany jest jakiś zdrowy rozsądek. Jednym słowem - mało profesjonalnie :(

Seascout