[Czuwaj] Do Kamila W. nt. SLOP

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Nie, 27 Lis 2005, 12:21:15 CET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Kamil Wais <kalimu w wp.pl>
> Z powodu mojego wyjazdu nieco opóźniła się publikacja na stronie
> www.naczelnik2005.net charakterystyk i CV składu GK. Jednak jeszcze
> dzisiaj powinny się pojawić pełne dane na temat tych osób.
> Zaraz po ich zamieszczeniu poinformuję o tym mailowo.
> Kamil Wais

Kamilu, mozesz streścić w kilku zdaniach Szkołę Liderów Organizacji
Pozarządowych??? Jak wrażenia, organizacja, poziom treści itd...
Wiem, że tam byłeś, bo wszyscy co SL kończą, mają swój wywiad
(organizacja chroni nas, my chronimy organizację).
Czekam na relację i ocenę tego nowego projektu SL.

Marek Jedynak
XIII Szkoła Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego