[Czuwaj] PROTESTUJĘ

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 28 Lis 2005, 18:12:57 CET

Chciałbym zaznaczyć, że nie pisze tego jako członek czyjegokolwiek
sztabu, czy jako osoba popierajaca czyjąkolwiek kandydaturę.

Piszę to jak wzburzony instruktor dwoch zespołów Głównej Kwatery.

Protestuję i to stanowczo. W liście poparcia dla dh Doroty Całki
napisanym przez druha Tomasza Naganowskiego można wyczytać wiele
oszczerstw. Przede wszystkim pod adresem symbolu zła - KONOPNICKIEJ.
Konopnicka to symbol brudu, przekrętów i całego zła które spływa na związek.

" ...skruszyć betonu Konopnickiej...", "...jako osoba nie mająca nic
wspólnego z Konopnicką..."

Smuci mnie to niezmiernie, przypomina mi to populistyczną retorykę
samoobrony. "Balcerowicz musi odejść", "Wyczyścić tych na górze".

Prostestuję z jeszcze innego powodu. Część instruktorów, która
zdecydowała się konstruktywnie działać w ZHP, zaczęła działać w Głównej
Kwaterze wywodzi się właśnie ze środowiska druhowi bliskiego - Ruchu
Całym Życiem. Do RCŻ należy / należało wielu instruktorów obecnej
Głównej Kwatery - choćby hm Ryszard Polaszewski, phm Marek Piegat, phm
Rafał Suchocki, czy moja osoba. Na pewno znalazłoby się więcej.

A osoby nie sympatyzujące z tą opcją także nie zasługuja na takie
szkalowanie - szkoda ich pracy i wysiłku, podejmowanego zupełnie społecznie.

Takie stawianie sprawy - w czarno białych barwach kojarzy mi się z
filmem dla dzieci. Dobrzy/źli, biale/czarne. Brzydzę się tym i
protestuję przeciw takiemu stawianiu sprawy.

czuwaj!

hm. Michał Górecki
instruktor Wydziału Wędrowniczego GK ZHP
Szef Zespołu Mundurowego GK ZHP
instruktor Ruchu Całym Życiem