[Czuwaj] Trzecia Główna Kwatera

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Wto, 29 Lis 2005, 12:43:33 CET

Dnia 29-11-2005 o 12:36:22 Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl>
napisał:

> Kolorowy banner na górze - z boku jakaś zszarzała, sztucznie postarzona
> osoba z trudem przypominająca druhnę Hernik na innych zdjęciach
> (niestety, nie znam druhny osobiście i nie wiem, jak wygląda w
> rzeczywistości), a za jej głową SUPER ZNAK NOWYCH TRENDÓW, którą
> ostatnio można było moim zdaniem ZBYT CZESTO ogladać w relacjach z
> wieców na oficjalnych flagach przedstawicieli pewnej mniejszosci
> seksualnej, która żąda ostatnio prawa do zawierania małżeństw.
>
> DJD

heeh Dominik żebyś zaraz nie stwierdzil tego samego o naszej gromadzie
zuchowej, któa nosi nazwę "Bractwo Tęczy" i często używa tego symbolu :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II