Re: [Czuwaj] Trzecia Główna Kwatera

Jerzy Łukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Wto, 29 Lis 2005, 14:24:05 CET

----- Original Message -----
From: "Maciej Syska, 13 Wołomińska Drużyna Harcerska" <czarna13 w alte.pl>

> Ehh... Mam wrazenie, ze jedak zestawianie owej "grupy" z nazistami jest
> nie tylko nieuprawnione, ale także po prostu nieuczciwe.

Drugi mój list w ciągu pół godziny! Rekord! Ale nie zdzierżyłem.
Kto zestawił ową "grupę" z nazistami ? ! Dominik? Niech Druh przeczyta
spokojnie jeszcze raz jego wypowiedź.
Bo ja to tak zrozumiałem, że porównał on mechanizm przywłaszczania symboli
przez grupy co skutkuje zmianą ich potocznego znaczenia i odbioru w
społeczności. Czyli porównanie dotyczyło MECHANIZMU, a nie GRUP!
Nie bądźmy nadinterpretatorami!

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP