[Czuwaj] Re: Toruński gotyk, było: Krzesełka i cos jeszcze BYŁO: O mundurze galowym jeszcze

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 29 Lis 2005, 17:30:30 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):
> Fajnie - mieliście taka harcówkę, że tak mozna było. My siedzimy na
> skrzyniach, a na podłodze... leżą deski i jest zimno (ach, ten
> oryginalny toruński gotyk).
Przepraszam, że nie na temat,ale w ramach rozluźnienia - przypomniało mi
się.

Jedziemy z s00hym do Torunia, mamy spotkać Dominika (jakoś dwa lata temu
chyba, może rok).
Pytam soo: "słuchaj, a gdzie on ma stać?"
Soo z wrodzonym dowcipem: "W charakterystycznym miejscu, pod jakimś
budynkiem z czerwonej cegły i gotyckim okienkiem"

:D