Re: [Czuwaj] Krzesełka i cos jeszcze BYŁO: O mundurze galowym jeszcze

Wto, 29 Lis 2005, 19:02:58 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 29 November 2005 18:53
Subject: Re: [Czuwaj] Krzesełka i cos jeszcze BYŁO: O mundurze galowym
jeszcze

> Jak on tak może! KTO TO WOGÓLE?

Wiesz, to może być problem.

Kurs drużynowych, gdzieś pod koniec pyta nas jedna z kursantek (prywatnie
córka komendanta hufca):
- Słuchajcie, czemu ciągle spiewacie o tym Baden-Powellu? To przecież był
chyba jakiś Anglik, nie??

> Ok, powiedzmy, że krótkie spodenki rzeczywiście nie do końca pasują
> wszystkim instruktorom. I nie na wszystkie okazje.
>
> Ale kurczę, kto nie może założyć spodni w kant, koszuli i chusty??

Wiesz... Nie wiem, jak jest w Japonii. Ale na niektóre okazje, gdzie nasi
instruktorzy moga bywać, przewiduje się strój uroczysty. Nie roboczy. Dla
mnie koszula + chusta to strój roboczy. Ale wrzucić w to krawat i przywdziać
marynarką - i na wiekszosć imprez uroczystych jest OK.

A czasem zawsze wyskoczy taka biba, że żaden mundur nie będzie własciwy,
tylko trzeba będzie mężczyźnie wskoczyć w żakiet.

DJD