[Czuwaj] O mundurze Kasi ;-)

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 30 Lis 2005, 00:58:22 CET

Michał Górecki napisał(a):

> Hubi. Jak to mawiają w filmach: "Where did you get this stuff you're on???"
>
> Skoro zauwazyłeś, że druhna Kasia ma sznur po lewej stronie zamiast mieć
> go po lewej stronie (przecież w regulaminie jest po lewej, a nie po
> lewej), to gratulacje <rotfl>

Oj g00.. a slyszales o takiej opcji jak "mirror", ktora ma kazdy
szanujacy sie program graficzny?

Hubi mial racje, a ja juz chcialem pisac na Czuwaj, zeby teraz wszyscy
szybko kopiowali screey, bo rano juz na pewno takiego zdjecia nie
bedzie, a to oryginalne bedzie mozna na aukcjach sprzedawac.
Zwlaszcza, jezeli Kasia zostanie v-ce naczelniczka. :)

Zatem chyba rzeczywiscie bedziesz sie musial - w ramach zwracania honoru
- troche przed hubim po rotf-owac. Tylko juz bez smiechu :-P

pozdrawiam
olek