[Czuwaj] namioty na drzewach

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 30 Lis 2005, 10:29:46 CET

----- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: "Lista Czuwaj" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, November 30, 2005 1:28 AM
Subject: [Czuwaj] namioty na drzewach

> poproszono, to i pomagam. przesyłam list z Wielkopolski:
>
> "witam
> szukam możliwie konkretnych informacji, porad, zdjęć itp. materiałów
> dot. rozbijania namiotów na drzewach..
> nie tylko 6tek i dyszek, ale może ktoś z Was próbował tego samego z
> iglakami?
> pozdrawiam
> kiubik
> kiubik w wp.pl "
>

> MJ

To bardzo proste :) Wystarczy wziac namiot i prasnac nim o drzewo. Na pewno
bedzie "rozbity" ;) I bedzie to "strasznie" smiesznie wygladalo ;)))

Pozdrawiam - czepialski
Viking

P.S. Mnie uczono, ze namioty sie "rozstawia", ale skoro byla reforma
mundurowa, zmiana podzialu grup wiekowych, i pare innych bzedtow, to moze
cos niechcacy przeoczylem :P